Gadżety reklamowe niezmiennie od wielu lat cieszą się ogromną popularnością. Szczególnie chętnie wybierane są długopisy reklamowe, które posiadają wiele zalet. Obok dużo droższych akcesoriów promujących markę, to właśnie one zebrały sobie grono wiernych fanów. To bardzo przemyślane i praktyczne gadżety, które przypadną do gustu każdemu.
Dlaczego warto zdecydować się na firmowe długopisy?
Logo na długopisach reklamowych to doskonały sposób na reklamę twojej firmy. Jeśli nie chcesz inwestować w drogie gadżety firmowe lub po prostu zależy ci na tym, aby zróżnicować posiadane już akcesoria reklamowe, długopisy będą idealnym wyborem. Poznaj ich zalety bliżej.
Korzystna cena
Gadżety reklamowe zazwyczaj są kupowane w dużej ilości. Oznacza to, że trzeba zainwestować w nie niemałą kwotę, szczególnie jeśli zdecydujesz się na droższe akcesoria, takie jak: pendrive’y czy głośniki. Długopisy reklamowe należą to tańszych gadżetów – to jeden z powodów, dlaczego są tak chętnie wybierane.
Jeśli planujesz rozdawać gadżety większej liczbie osób, np. na targach czy eventach branżowych, długopisy sprawdzą się w tej roli doskonale. Wydasz ich wiele, nie inwestując niepotrzebnie dużych kwot. A dla wybranych osób, które chcesz obdarować lepszym upominkiem firmowym, możesz zamówić droższe akcesoria.
Uniwersalne i praktyczne akcesoria idealne dla każdego
Dopasowanie gadżetów reklamowych do grupy docelowej nie należy do najprostszych zadań. Nawet jeśli dobrze znasz odbiorców swojej marki, znalezienie dla nich idealnych upominków z logiem firmowym, które spodobają się wszystkim, jest trudne. Długopisy są uniwersalne i w ich przypadku masz pewność, że trafią w gust każdego.
Co więcej, każdy z nich korzysta i nigdy nie ma się ich zbyt wiele! Dzięki temu unikniesz sytuacji, jaka może mieć miejsce w przypadku bardziej niszowych i droższych gadżetów – wystarczy jeden, a kolejny będzie kurzył się na półce lub zajmował niepotrzebnie miejsce w szafce, a w najgorszym przypadku wyląduje w koszu.
Elegancki długopis reklamowy podany twojemu partnerowi biznesowemu na spotkaniu będzie miłym akcentem i na długi czas wywoła pozytywne skojarzenia z twoją marką. To również świetny sposób na pokazanie, że twoja dba o aspekty związane z promocją także w świecie realnym, co dla wielu biznesów ma ogromne znaczenie i jest doceniane.
Doskonałe dopasowanie do brandingu firmy
Nie wszystkie gadżety firmowe można łatwo dopasować do strategii graficznej marki. Czasami posiadają one już narzucone z góry elementy i pomimo dodania logotypu, nie kojarzą się z firmą. Oznacza to, że gadżet spełnia swoje zadanie tylko częściowo. Najlepsze efekty przynosi logo połączone z charakterystyczną dla firmy czcionką i kolorystyką. W ten sposób każde korzystanie z długopisu przywodzi na myśl skojarzenie z marką. A to pomaga osiągać planowane efekty marketingowe – od sprzedaży, do zwiększenia zainteresowania marką.
Zadbaj o to, aby długopisy reklamowe otrzymywali nie tylko Twoi kontrahenci czy partnerzy biznesowi, ale także potencjalni i stali klienci. W ten sposób uzyskasz doskonałe efekty reklamy niskim kosztem.